fredag 30 oktober 2015

På kurs - Blommor i sockerpasta

Den 27 september var jag på kurs hos Tårtdekor i Södertälje.
Vi skulle lära oss att skapa denna fina blombukett med rosor och nejlikor.
Och gissa om det var roligt?
Träffade många nya, roliga människor men även en bekant från Scrapbookskretsen.
 
Det var en väldigt duktig kvinna som höll i kursen som normalt jobbar i kungälvs butik.
Steg för steg formades våra buketter.
 
 
Här kommer mitt resultat på bukett. Tycker den blev riktigt fin :)
Så nu ska jag hem och öva...


Alla kursdeltagarnas buketter.

Efter kursen fick vi shoppa loss i butiken och det  var riktigt roligt att gå och titta och shoppas massa roliga nya produkter.


 
Det här kom jag hem med. Flera färgpulver, ätbart lim och pistillfett, metallickulor, två nya alfabet, rosstansar, pimpetter och gelefärg.
Hade nog kunna köpa minst lika mycket till, man vill ju ha allt...

 
Tyvärr fungerade inte resterande datum på kurser i år så jag hoppas på bättre tur i vår.
För fler kurser kommer det definitivt bli.
/Kattiz







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar